ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ
Το πείραμα της Bild Κυκλοφόρησε με ρεπορτάζ χωρίς φωτογραφίε

Το πείραμα της Bild: Κυκλοφόρησε με ρεπορτάζ χωρίς φωτογραφίες

Προέβη στην κίνηση αυτή, μετά τα παράπονα και τις διαμαρτυρίες που δέχτηκε από αναγνώστες της, επειδή δημοσίευσε την εικόνα με τη σoρό του τρίχρονου Αϊλάν από τη Συρία

Δημοσιογραφία χωρίς εικόνα δεν γίνεται… Το μήνυμα αυτό θέλει να περάσει η γερμανική εφημερίδα Bild, η οποία σήμερα δημοσιεύει κείμενα χωρίς φωτογραφίες στην έντυπη, αλλά και την ηλεκτρονική της έκδοση, κάνοντας ένα πείραμα, για να δείξει τη δύναμη της εικόνας.

Με αφορμή την εικόνα του νεκρού αγοριού από τη Συρία, η μεγαλύτερη σε κυκλοφορία εφημερίδα της Γερμανίας κυκλοφόρησε χωρίς καμία εικόνα. Η συντακτική ομάδα της εφημερίδας προέβη στην κίνηση αυτή, μετά τα παράπονα και τις διαμαρτυρίες που δέχτηκε από αναγνώστες της, επειδή δημοσίευσε την εικόνα με τη σoρό του τρίχρονου Αϊλάν από τη Συρία.

Πολλοί από τους αναγνώστες της Bild έκαναν λόγο για “ανθρωποφαγία”, ενώ άλλοι για αναγκαιότητα της ενημέρωσης του κοινού. Η διεύθυνση της εφημερίδας, πάντως, θεωρεί ότι ο κόσμος πρέπει να δει την αλήθεια, προκειμένου να αλλάξει, να ευαισθητοποιηθεί.

Για την εφημερίδα Bild, η εικόνα του αγοριού το οποίο έχασε τη ζωή του την περασμένη εβδομάδα στην Αλικαρνασσό, έχει προκαλέσει παγκόσμια ανησυχία, συμπόνοια, αλλά και ευαισθητοποίηση σε 1.000.000 ανθρώπους.

Όπως επισημαίνει η γερμανική εφημερίδα, η φωτογραφία του μικρού Αϊλάν παραπέμπει στη φωτογραφία του κοριτσιού από το Βιετνάμ, που τρέχει έντρομο μετά την έκρηξη βόμβας ναπάλμ κατά τη διάρκεια του πολέμου στο Βιετνάμ. Και οι δύο φωτογραφίες έμειναν στην iστορία, γράφοντας με μελανά χρώματα το δράμα των παιδιών σε δύο διαφορετικές καταστάσεις. 

Η απόφαση της διεύθυνσης της εφημερίδας Bild να αφαιρέσει τις εικόνες τόσο στην έντυπη όσο και στην ηλεκτρονική της σελίδα ήρθε λίγες ημέρες μετά το οπισθόφυλλο που δημοσίευσε με τη φωτογραφία του άτυχου Αϊλάν, μέσα σ’ ένα μαύρο πλαίσιο, κάνοντας έκκληση στην Ευρώπη να αναλάβει το ταχύτερο δυνατό δράση. 

protothema.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.