ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ
Τι πρέπει να ξέρετε για τις δίαιτες της πείνας με ελάχιστες θερμίδες;

Τι πρέπει να ξέρετε για τις δίαιτες “της πείνας” με ελάχιστες θερμίδες;

Η μάχη με την ζυγαριά καλά κρατεί αφού οι περισσότεροι άνδρες και γυναίκες θέλουν να χάσουν τα περιττά κιλά για να κάνουν θεαματικές εμφανίσεις στην παραλία.

Μια από αυτές τις τακτικές είναι να ακολουθούν δίαιτες χαμηλές σε θερμίδες. Το όριο είναι από 800 εως 1.500 θερμίδες την ημέρα. 

Πόσο αποτελεσματικές είναι;
 
Αν έχετε ΔΜΣ πάνω από 30 υπέρβαρος τότε με μια δίαιτα πολύ χαμηλή σε θερμίδες μπορεί να χάσετε περίπου 3 έως 5 κιλά την εβδομάδα, 
 
Χάνοντας αυτά τα κιλά μπορεί να βελτιώσετε το διαβήτη , υψηλή αρτηριακή πίεση και υψηλή χοληστερόλη . Όμως, σε μακροπρόθεσμη βάση, οι  δίαιτες αυτές χαμηλών θερμίδων δεν είναι πιο αποτελεσματικά από ό, τι πιο μετριοπαθής δίαιτες. 
 
Είναι ασφαλείς;
 
Οι δίαιτες χαμηλών θερμίδων δεν ενδείκνυται για όλους. Συζητήστε με το γιατρό σας για να δείτε αν είναι κατάλληλο για εσάς.
 
Αν ο ΔΜΣ σας είναι μεγαλύτερο από 30, τότε οι χαμηλές σε θερμίδες δίαιτες είναι γενικά ασφαλείς όταν χρησιμοποιούνται υπό κατάλληλη ιατρική παρακολούθηση. Για τους ανθρώπους που είναι υπέρβαροι , αλλά όχι παχύσαρκοι (ΔΜΣ 27-30), πολύ δίαιτες χαμηλών θερμίδων θα πρέπει να προορίζεται για εκείνους που έχουν το βάροςι βρίσκονται υπό ιατρική παρακολούθηση.
 
Πολύ χαμηλές σε θερμίδες δίαιτες δεν συνιστώνται για τις έγκυες ή θηλάζουν οι γυναίκες, και δεν είναι κατάλληλο για παιδιά ή εφήβους , εκτός  από σε εξειδικευμένα προγράμματα θεραπείας. Επίσης, δεν ενδείκνυται για άτομα άνω των 50 ετών.
 
 
Ποιες είναι οι παρενέργειες 
 
Οι άνθρωποι που ακλουθούν μια δίαιτα πολύ χαμηλών θερμίδων για 4 έως 16 εβδομάδες  όπως κόπωση , δυσκοιλιότητα , ναυτία , και διάρροια . 
Οι χολόλιθοι είναι η πιο συχνή σοβαρή παρενέργεια του πολύ δίαιτες χαμηλών θερμίδων. Οι χολόλιθοι είναι πιο συχνές κατά τη διάρκεια της γρήγορης απώλειας βάρους . Είναι ασαφές κατά πόσον οι δίαιτες πολύ χαμηλών θερμίδων προκαλέσει άμεσα χολολίθων ή αν συμβεί, επειδή το ποσό της απώλειας βάρους.
 
Ποια είναι τα άλλα μειονεκτήματα των πολύ χαμηλών θερμίδων δίαιτες;
 
Για να είναι υγιή μια δίαιτα θα πρέπει να περιλαμβάνει μια ισορροπία των τροφίμων από διαφορετικές ομάδες τροφίμων.. Επιπλέον, η κατανάλωση λιγότερων από 800 θερμίδων την ημέρα δεν μπορεί να σας δώσει την ενέργεια που χρειάζεστε για την καθημερινή διαβίωση ειδικά αν τρώνε τα ίδια φαγητά κάθε μέρα.
 
Συζητήστε με το γιατρό ή το διαιτολόγο σας για να βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να πάρετε τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε, σε μια δίαιτα πολύ χαμηλή σε θερμίδες.
webmd.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.