ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ
Τα καταστρεπτικά αποτελέσματα της χρήσης ναρκωτικών σε μια 16χρονη

Τα καταστρεπτικά αποτελέσματα της χρήσης ναρκωτικών σε μια 16χρονη [Photos+Video]

Ένα σοκαριστικό και ταυτόχρονα συγκινητικό βίντεο κάνει το γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες, προβάλλοντας τις καταστρεπτικές συνέπειες ενός μόνο χαπιού Ecstasy σε μια 16χρονη.drugs

Η νεαρή Έιμι Τόμσον από τη Βρετανία, γύρισε το βίντεο που βλέπετε, για να δείξει στους συνομηλίκους της και όχι μόνο, τη βλάβη που της προκάλεσε ένα χαπάκι Ecstasy. Στο βίντεο την παρακολουθούμε καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι να μιλά με δυσκολία και τίποτα δεν θυμίζει τον παλιό της εαυτό.

Όπως αναφέρει η  ζωή της άλλαξε τον περασμένο Ιούνιο όταν παρευρέθηκε σε ένα πάρτι που έμελλε να την «στοιχειώσει» για τους επόμενους μήνες της ζωής της. Στο πάρτι έκανε χρήση ναρκωτικών και μέσα σε λίγα λεπτά κατέρρευσε.

Αμέσως διακομίσθηκε στο νοσοκομείο οι γιατροί διαπίστωσαν πως υπέστη σοβαρή εγκεφαλική βλάβη. Στη συνέχεια έπεσε και  σε κώμα και για εβδομάδες και κρατιόταν στη ζωή με μηχανική υποστήριξη.  Όταν ξύπνησε, οι γιατροί έκαναν λόγο για θαύμα.

Βέβαια έκτοτε δεν μπορεί να περπατήσει ενώ δυσκολεύεται ακόμα και να μιλήσει. Η ίδια καταθέτει πως δεν το βάζει κάτω και συνεχίζει να κάνει θεραπείες, ελπίζοντας σε ένα υγιέστερο μέλλον.

«Σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη» ακούγεται να λέει στο βίντεο.

newsbeast.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.