ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ
Στη Μύκονο έφεραν ξαπλώστρες αξίας 5.000 ευρώ!

Στη Μύκονο έφεραν ξαπλώστρες αξίας 5.000 ευρώ!

Η Μύκονος είναι μία αυτόνομη πολιτεία αφού η οικονομική κρίση φαίνεται πως δεν έχει επηρεάσει τους απαιτητικούς τουρίστες της.

Μετά από τις σαμπάνιες των 120.000 ευρώ, υπάρχουν πλέον και ξαπλώστρες αξίας 5.000 έως 10.000 ευρώ.

 Στη μικροσκοπική παραλία της Ψαρούς, οι τρεις ιδιοκτήτες του Nammos αποφάσισαν από κοινού να ανανεώσουν την ακρογιαλιά δίνοντας μια πινελιά έξτρα πολυτέλειας στην πιο διάσημη παραλία του νησιού, την οποία επισκέπτονται εκπρόσωποι του διεθνούς jet set, μεγιστάνες του πλούτου και σταρ του Χόλιγουντ.

Έτσι οι 300 νέες ξαπλώστρες μαζί με τα στρώματα και τις ομπρέλες δεσπόζουν από την αρχή της φετινής σεζόν στην ακρογιαλιά του μικρού κόλπου, κλέβοντας την παράσταση σε ένα νησί που η λέξη «κρίση» απλά δεν υπάρχει.

Οι νέες ξαπλώστρες εγκαινιάστηκαν ήδη από τους πελάτες τους διάσημου εστιατορίου που έχουν αποδείξει στο παρελθόν ότι δεν φείδονται χρημάτων προκειμένου να απολαύσουν τη χλιδή έστω και στην απόλυτη υπερβολή της.

Σύμφωνα με το protothema.gr, οι ιδιοκτήτες ξόδεψαν 1,5 εκατ. ευρώ για να αγοράσουν τις 300 νέες ξαπλώστρες που παρήγγειλαν, μαζί με τις ομπρέλες και τα στρώματα, την άνεση των οποίων απολαμβάνουν ήδη οι θαμώνες του «Nammos». Οι συγκεκριμένες ξαπλώστρες είναι της εταιρείας Seora, με έδρα στη Μεγάλη Βρετανία, και ονομάζονται Riviera Sunbed. Είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένες από μαόνι και ατσάλι κορυφαίας ποιότητας.

Ο σχεδιαστής της είναι ο Ελληνας Αντώνης Λογοθέτης, ο οποίος εξηγεί πώς προέκυψε η νέα ξαπλώστρα του «Nammos» που κοστίζει μόνη της, χωρίς το στρώμα της Loro Piana που επιλέχθηκε, 2.800 ευρώ. Με το στρώμα της ιταλικής εταιρείας που κοστίζει 1.000 ευρώ και την ομπρέλα της φίρμας Tuuci από το Μαϊάμι, η τιμή της οποίας είναι 1.200 ευρώ, το συνολικό κόστος ανέρχεται στο διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 5.000 ευρώ.

Ως σχεδιαστής της εταιρείας», εξηγεί ο κ. Λογοθέτης στο protothema.gr «η ιδέα μου ήταν να δημιουργήσω ένα νέο look, βασισμένο στην πολυτέλεια των γιοτ, το οποίο, όμως, ταυτόχρονα δημιουργεί μια μοναδική εμπειρία παραλίας που αντανακλά την ατμόσφαιρα και την τοποθεσία όπου βρίσκεται το “Nammos”».

Το αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με τις ομπρέλες της Tuuci, που ήρθαν από το Μαϊάμι, αλλά και τις νέες πετσέτες για τις οποίες πλήρωσαν 160.000 ευρώ, είναι σίγουρα εντυπωσιακό. 

ΠΗΓΗ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.