ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ
Προφήτης ο Μπιλ Γκέιτς; Δείτε τι είχε προβλέψει απ΄το 1999!

Προφήτης ο Μπιλ Γκέιτς; Δείτε τι είχε προβλέψει απ΄το 1999!

To 1999 o Αμερικανός επιχειρηματίας και πρόεδρος της Microsoft, Μπιλ Γκέιτς έγραψε ένα βιβλίο με τίτλο «Business @ The Speed Of Thought», στο οποίο έκανε 15 προβλέψεις για το μέλλον της τεχνολογίας που τότε φάνταζαν εξωπραγματικές.

Σήμερα, 16 χρόνια μετά, όσα είχε προβλέψει ο Αμερικανός επιχειρηματίας είναι πλέον πραγματικότητα και η ακρίβεια των λεγομένων του σοκάρει, χαρακτηρίζοντάς τα παράξενα προφητικά.

Αυτές είναι οι 15 προφητείες του Μπιλ Γκέιτς, όπως αναφέρει η Time:

1. Ιστοσελίδες που θα βοηθούν στην έρευνα αγοράς

No. 1: Price comparison sites

Η πρόβλεψη του Μπιλ Γκέιτς: ” Θα αναπτυχθούν αυτοματοποιημένες υπηρεσίες σύγκρισης τιμών που θα επιτρέπουν στους ανθρώπους να επισκέπτονται διάφορες ιστοσελίδες, να βλέπουν μια γκάμα τιμών και να βρίσκουν το φθηνότερο προϊόν”.

Τι συμβαίνει σήμερα: Υπάρχουν αρκετές ιστοσελίδες που δείχνουν τις τιμές διάφορων προϊόντων σε πολλές βιομηχανίες. Με αυτό το τρόπο οι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να βρουν ένα προϊόν όσο το δυνατόν φθηνότερα.

2. Κινητά τηλέφωνα

No. 2: Mobile devices

Η πρόβλεψη του Μπιλ Γκέιτς: ” Οι άνθρωποι θα έχουν μαζί τους μικρές συσκευές που θα τους επιτρέπουν να βρίσκονται άμεσα σε επαφή με άλλους ανθρώπους αλλά και να κάνουν διάφορες δραστηριότητες από όπου και αν βρίσκονται. Θα μπορούν να δουν τις ειδήσεις και ότι άλλο μπορεί να τους ενδιαφέρει”.

Τι συμβαίνει σήμερα: Σχεδόν κανείς δεν φεύγει από το σπίτι του αν δεν έχει μαζί του το κινητό του, μέσω του οποίου μπορεί να πλοηγηθεί και στο διαδίκτυο. Ενώ πλέον υπάρχουν και τα ρολόγια που επιτρέπουν παρόμοιες δραστηριότητες.

3. Πληρωμές λογαριασμών και καλύτερη υγειονομική περίθαλψη μέσω του διαδικτύου

No. 3: Instant payments and financing online, better healthcare through the web

Η πρόβλεψη του Μπιλ Γκέιτς: ” Οι άνθρωποι θα μπορούν να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους, να τακτοποιούν τα οικονομικά τους θέματα και να επικοινωνούν με τους γιατρούς τους μέσω του διαδικτύου.

Τι συμβαίνει σήμερα: Οι πληρωμές λογαριασμών και η τακτοποίηση των οικονομικών θεμάτων μπορεί να γίνει μέσω του διαδικτύου. Ωστόσο ο τομέας της υγείας δεν έχει βελτιωθεί αρκετά μέσω του διαδικτύου αν και έχουν υπάρξει κάποιες βελτιωτικές κινήσεις. Μένει να δούμε αν σε μερικά χρόνια και αυτή η πρόβλεψη θα επαληθευτεί.

4. Μηχανήματα που θα είναι ”βοηθοί” του ανθρώπου

No. 4: Personal assistants and the Internet of Things

Η πρόβλεψη του Μπιλ Γκέιτς: ” Θα αναπτυχθούν ”προσωπικοί σύντροφοι”. Δηλαδή συσκευές που θα είναι συνδεδεμένες και συγχρονισμένες με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταλλάσσουν δεδομένα. Οι συσκευές αυτές θα ελέγχουν τα e-mail και άλλες δραστηριότητες του χρήστη ώστε να παρουσιάζουν πληροφορίες τις οποίες χρειάζεσαι. Όταν θα πηγαίνεις σε ένα κατάστημα θα μπορείς να ενημερώνεις τις συσκευές για τη συνταγή που θα θες να φτιάξεις και θα σου παρουσιάζουν μια λίστα από τα υλικά που θα χρειαστείς”.

Τι συμβαίνει σήμερα: Το Google Now είναι ένας έξυπνος βοηθός που τρέχει σε φορητές συσκευές και έχει αρχίσει να κατευθύνεται προς αυτή την κατεύθυνση. Ενώ υπάρχουν ήδη έξυπνες συσκευές που συλλέγουν πληροφορίες από τη ρουτίνα του χρήστη και του στέλνουν πληροφορίες που πιθανότατα να του φανούν χρήσιμες.

5. Απευθείας σύνδεση με το σπίτι

No. 5: Online home-monitoring

Η πρόβλεψη του Μπιλ Γκέιτς:” Θα υπάρχουν κάμερες στο σπίτι που θα σε ενημερώνουν πότε σε επισκέπτεται κάποιος όταν δεν βρίσκεσαι εκεί”.

Τι συμβαίνει σήμερα: Η Dropcam, η οποία εξαγοράστηκε από τη Google για 555 εκατομμύρια δολάρια, πουλάει κάμερες παρακολούθησης που επιτρέπουν σε κάποιον να βλέπει τι συμβαίνει στο σπίτι του όταν δεν είναι εκεί.

6. Ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης

No. 6: Social media

Η πρόβλεψη του Μπιλ Γκέιτς: ” Ιδιωτικές ιστοσελίδες για τους φίλους και τα μέλη της οικογένειας σου θα είναι σύνηθες φαινόμενο και θα σου επιτρέπουν να συνομιλείς και να σχεδιάζεις διάφορες δραστηριότητες”.

Τι συμβαίνει σήμερα: Ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter είναι ευρέως διαδεδομένες.

7. Αυτοματοποιημένες προσφορές

No. 7: Automated promotional offers

Η πρόβλεψη του Μπιλ Γκέιτς: ” Θα υπάρχει λογισμικό που θα γνωρίζει πότε έχει κάνει ο χρήστης κράτηση για ένα ταξίδι και θα χρησιμοποιεί πληροφορίες για να του προτείνει διάφορες δραστηριότητες. Θα του παρουσιάζει προσφορές, εκπτώσεις και φθηνότερες τιμές για όλα τα πράγματα που θα θέλει να λάβει μέρος.

Τι συμβαίνει σήμερα: Διάφοροι ιστότοποι προσφέρουν στους χρήστες ταξιδιωτικά πακέτα αλλά και το Google και το Facebook παρουσιάζουν διαφημίσεις με σχετικές προσφορές, οι οποίες βασίζονται στην τοποθεσία που βρίσκεται ο χρήστης και στα ενδιαφέροντα του.

8. Ιστοσελίδες στις οποίες θα γίνονται συζητήσεις για αθλητικές δραστηριότητες

No. 8: Live sports discussion sites

Η πρόβλεψη του Μπιλ Γκέιτς: ” Ενώ βλέπεις κάποια αθλητική δραστηριότητα στη τηλεόραση, θα μπορείς να συζητήσεις με άλλους για τα όσα διαδραματίζονται και να ψηφίσεις ποιος θεωρείς ότι θα κερδίσει”.

Τι συμβαίνει σήμερα: Μια γκάμα από ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης σου επιτρέπουν να κάνεις τέτοιες συζητήσεις, με το Twitter μάλιστα να είναι αυτό που προτιμούν οι περισσότεροι,

9. Έξυπνες διαφημίσεις

No. 9: Smart advertising

Η πρόβλεψη του Μπιλ Γκέιτς: ” Οι συσκευές θα έχουν έξυπνες διαφημίσεις. Δηλαδή θα ξέρουν τις αγοραστικές συνήθεις του χρήστη και θα του παρουσιάζουν ανάλογες διαφημίσεις”.

Τι συμβαίνει σήμερα: Οι περισσότερες διαφημίσεις στο διαδίκτυο χρησιμοποιούν αυτή τη τακτική πλέον, με τους διαφημιστές να βρίσκουν τα ”target group” τους μέσω των κλικ του χρήστη και τις αγορές που έχει κάνει από το internet.

10. Τα κανάλια θα έχουν δικές τους ιστοσελίδες

No. 10: Links to sites during live TV

Η πρόβλεψη του Μπιλ Γκέιτς: ” Τα τηλεοπτικά κανάλια θα έχουν τις δικές τους ιστοσελίδες, στις οποίες θα υπάρχει το περιεχόμενο των καναλιών αλλά και επιπλέον υλικό”.

Τι συμβαίνει σήμερα: Οι περισσότεροι τηλεοπτικοί σταθμοί έχουν και μια δική τους ιστοσελίδα.

11. Πλατφόρμες όπου θα γίνονται διάφορες συζητήσεις

No. 11: Online discussion boards

Η πρόβλεψη του Μπιλ Γκέιτς: ”Οι κάτοικοι από διάφορες πόλεις και χώρες θα έχουν τη δυνατότητα να συζητάνε αρκετά θέματα που τους ενδιαφέρουν μέσω του διαδικτύου”.

Τι συμβαίνει σήμερα: Τα περισσότερα ενημερωτικά site έχουν πλατφόρμα όπου οι αναγνώστες μπορούν να ρωτούν για διάφορα θέματα αλλά και να συζητούν μεταξύ τους. Επίσης το Twitter και το Facebook χρησιμοποιούνται για διάφορες συζητήσεις.

12. Ιστοσελίδες που δεν θα βασίζονται στο τόπο αλλά στα ενδιαφέροντα

No. 12: Interest-based online sites

Η πρόβλεψη του Μπιλ Γκέιτς: ” Οι ιστοσελίδες που θα επισκέπτεται κάποιος δεν θα περιορίζονται από την τοποθεσία του αλλά από τα ενδιαφέροντα του.

Τι συμβαίνει σήμερα: Υπάρχουν πολλών ειδών ιστοσελίδες, μερικές μάλιστα έχουν περιεχόμενο σχετικά με ένα και μόνο θέμα.

13. Λογισμικό διαχείρισης έργου

No. 13: Project-management software

Η πρόβλεψη του Μπιλ Γκέιτς: ” Οι υπεύθυνοι μιας επιχείρησης θα συντονίζουν μια ομάδα μέσω του διαδικτύου, όπου θα μπορούν να επικοινωνούν ανά πάσα στιγμή, να ενημερώνουν για την πρόοδο του έργου και να βρίσκουν τους κατάλληλους ανθρώπους που θα βοηθήσουν στην εκπόνηση του”.

Τι συμβαίνει σήμερα: Υπάρχουν πάρα πολλά τέτοια λογισμικά όπου επιτρέπουν σε ομάδες να συντονίζονται και να δουλεύουν μαζί.

14. Εύρεση εργασίας μέσω του διαδικτύου

No. 14: Online recruiting

Η πρόβλεψη του Μπιλ Γκέιτς: ” Οι άνθρωποι που ψάχνουν για εργασία θα μπορούν να ενημερωθούν για θέσεις που είναι διαθέσιμες, αλλά και να παρουσιάζουν τις ικανότητες τους”.

Τι συμβαίνει σήμερα: Ιστοσελίδες όπως το LinkedIn επιτρέπουν στους χρήστες να ανεβάσουν τα βιογραφικά τους και να βρίσκουν θέσεις εργασίας που να ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντα τους και τις ανάγκες τους.

15. Λογισμικό επιχειρηματικής κοινότητας

No. 15: Business community software

Η πρόβλεψη του Μπιλ Γκέιτς: ” Οι εταιρίες θα μπορούν να υποβάλουν προσφορές προκειμένου να αναλάβουν κάποιο πρότζεκτ. Αυτό θα είναι καλό για τις μεγάλες εταιρίες που θα επιθυμούν να αναλάβουν κάποιο έργο που δεν είχαν πραγματοποιήσει μέχρι τότε αλλά και για τις εταιρίες που ψάχνουν για νέους πελάτες”.

Τι συμβαίνει σήμερα: Πολλά λογισμικά επικεντρώνονται σε αυτό το τομέα, ώστε οι χρήστες να φτάσουν σε άλλες επιχειρήσεις προκειμένου να ξεκινήσουν συζητήσεις που μπορούν να αποφέρουν μεγαλύτερες συμφωνίες.

newmoney.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.