ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ
Πόσο σίδηρο πρέπει να παίρνετε καθημερινά και σε ποιες τροφές θα τον βρείτε

Πόσο σίδηρο πρέπει να παίρνετε καθημερινά και σε ποιες τροφές θα τον βρείτε

Ο σίδηρος είναι απαραίτητος για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Αν δεν λαμβάνεται σε ικανοποιητικές πόσοτητες από τα τρόφιμα τότε εγκυμονούνται διάφοροι κίνδυνοι.

Βοδινό κρέας
 
Αν είστε λάτρης του βόειου κρέατοςτότε ο οργανισμό σας δεν θα μείνει ποτέ από σίδηρο. Μόνο ένα φιλέτο περιέχει 3,2 γραμμάρια σιδήρου.
 
Πόσο σιδήρο θα πρέπει να λαμβάνετε κάθε μέρα; Εξαρτάται από την ηλικία και το φύλο σας. Οι άνδρες χρειάζονται 8 χιλιοστόγραμμα (mg). Οι γυναίκες θα πρέπει να παίρνουν 18 mg έως 50 ετών, 
 
Κοτόπουλο
 
Το κοτόπουλο είναι μια καλή πηγή σιδήρου. Δοκιμάστε γαλοπούλα, ή πάπια.
 
Σκούρα, φυλλώδη λαχανικά
 
Αν ψάχνετε για ένα νόστιμο πιάτο, το σπανάκι, το κατσαρό λάχανο, και τα λάχανα μπορεί να σας δώσουν μια ικναοποιητική ποσότητα σιδήρου.
 
Ψάρια
 
 Τόνος, σαρδέλες, σκουμπρί και ο μπακαλιάρος είναι πολύ καλές πηγές σιδήρου.
 
Γαρίδες και Στρείδια
 
Οι γαρίδες και τα στρείδια είναι πλούσια σε σίδηρο..
 
Αυγά
 
Ομελέτα, βραστά ή με οποιοδήποτε τρόπο και αν τα μαγειρέψετε θα πάρετε μια υγιή δόση του σιδήρου. 
 
Φρέσκα Φρούτα
 
Το καρπούζι είναι περισσότερο από μια δροσιστική απόλαυση. Ένα μικρό κομμάτι μπορεί να σας δώσει 3 mg σιδήρου. Πέντε  σύκα έχουν το ίδιο ποσό ενώ μια μπανάνα 1 mg και ένα μήλο μόλις 0.5.
webmd.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.