ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ
Πέντε φρούτα με περισσότερη βιταμίνη C από το πορτοκάλι

Πέντε φρούτα με περισσότερη βιταμίνη C από το πορτοκάλι

Όταν ακούμε «βιταμίνη C», το μυαλό μας πάει αμέσως στο πορτοκάλι, όμως δεν είναι αυτό το μόνο φρούτο με σημαντική ποσότητα της βιταμίνης. Άλλα γευστικά φρούτα παρέχουν σε ίδια ποσότητα περισσότερη βιταμίνη C.

Αν και ένα μέτριο πορτοκάλι παρέχει αρκετή βιταμίνη C, περίπου 70 mg, δείτε ποια άλλα φρούτα μπορείτε να επιλέξετε για να εξασφαλίσετε επαρκή πρόληψη.

AdTech Ad

bigstock freshly sliced oranges with kn 15023687

– Φράουλα: Ένα φλιτζάνι φράουλες παρέχει 85 mg βιταμίνης C, καθώς επίσης και μαγγάνιο, το οποίο συμβάλλει στον αποτελεσματικότερο έλεγχο του σακχάρου.

– Ανανάς: Ένα φλιτζάνι του τροπικού φρούτου παρέχει 79 mg βιταμίνης C. Η βρωμελίνη του ανανά διευκολύνει επίσης την πέψη των πρωτεϊνών.

– Μάνγκο: Ένα ολόκληρο μάνγκο παρέχει 122 mg βιταμίνης C. Η ζεαξανθίνη του φρούτου είναι ιδιαίτερα ωφέλιμη για τα μάτια.

– Ακτινίδιο: Ένα ακτινίδιο παρέχει περίπου 64 mg βιταμίνης C.

– Παπάγια: Ένα μικρό φρούτο παρέχει την εντυπωσιακή ποσότητα των 95 mg βιταμίνης C.

Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη βιταμίνης C είναι τα 60 mg.

Πηγή: prevention.com

ΠΗΓΗ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.