ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ

Όποιοι επιλέγουν αυτήν τη θέση στο αεροπλάνο είναι εγωιστές, λένε οι ψυχολόγοι!

«Διάδρομο ή παράθυρο;» είναι συνήθως η ερώτηση, όταν επιλέγουμε το πού θα καθίσουμε στο αεροπλάνο. Η απάντηση θα μπορούσε να αποκαλύψει κάτι για την προσωπικότητά σας.

Ενώ οι περισσότεροι επιβάτες σε αεροπλάνο προτιμούν το παράθυρο (καλύτερη θέα και άνεση για να ακουμπήσουν κάπου), άλλοι δίνουν προτεραιότητα στην ελευθερία κίνησης (και πάλι, σχετικό είναι αυτό) του διαδρόμου, δηλαδή να είναι σε θέση να σηκωθούν και να τεντωθούν, ή να κατευθυνθούν προς την τουαλέτα, χωρίς να διαταράξουν κάποιον συνεπιβάτη.

Αλλά σύμφωνα με δύο ψυχολόγους, που έδωσαν συνέντευξη στον βρετανικό The Telegraph, η επιλογή της θέσης στο αεροπλάνο θα μπορούσε να δείξει κάτι περισσότερο. Και αυτό, επειδή, όπως ισχυρίζονται οι ίδιοι, οι επιβάτες που προτιμούν το παράθυρο είναι περισσότερο εγωιστές, ενώ όσοι προτιμούν το διάδρομο είναι πιο επιφυλακτικοί, ως χαρακτήρες.

Τι είπαν οι ερευνητές

«Οι επιβάτες που προτιμούν την θέση στο παράθυρο αρέσκονται στο να έχουν τον έλεγχο και τείνουν να συμφωνούν με το “ο καθένας για τον εαυτό του” ως στάση ζωής, ενώ είναι συχνά και πιο ευέξαπτοι. Επίσης, τους αρέσει να “κάνουν φωλιά” και προτιμούν να υπάρχουν κλεισμένοι μέσα στην δική τους “φούσκα”», δήλωσε η δρ Becky Spelman, επικεφαλής ψυχολόγος στην ιδιωτική κλινική Harley Street.

Η ψυχολόγος συμπεριφοράς Jo Hemmings συμφώνησε:

«Οι επιβάτες που επιλέγουν διάδρομο είναι συχνά πιο κοινωνικοί και σίγουρα πιο δεκτικοί ως άνθρωποι. Είναι επίσης πιο πιθανό να είναι ανήσυχοι και λιγότερο έμπειροι στο να κοιμούνται στα αεροπλάνα».

Φυσικά, η επιλογή της θέσης έχει να κάνει με περισσότερους από έναν παράγοντες

Σύμφωνα με έρευνα της Quartz το 2014, όσο περισσότεροι πετούν με αεροπλάνο οι άνθρωποι, τόσο περισσότερο προτιμούν το διάδρομο. Η προτίμηση για το παράθυρο μειώθηκε επίσης καθώς το εισόδημα των νοικοκυριών αυξήθηκε!

Συνολικά, ωστόσο, η πλειοψηφία των ανθρώπων εξακολουθεί να προτιμάει θέση στο παράθυρο στ’ αεροπλάνο.

http://www.health.com

ΠΗΓΗ

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.