ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ
Γιατί επανεμφανίζεται ο καρκίνος του μαστού; Το μυστικό βρίσκεται στα… γονίδια

Οι 8 τροφές που σας προστατεύουν από τον καρκίνο του μαστού

Γενικότερα, έχει διαπιστωθεί πως μία ισορροπημένη διατροφή μπορεί να μειώσει σημαντικά τα ποσοστά εμφάνισης καρκίνου και στα δύο φύλα.

Μάθετε παρακάτω ποιες είναι οι 8 τροφές που προστατεύουν τις γυναίκες από την εμφάνιση καρκίνου του μαστού και συμπεριλάβετέ τις στο καθημερινό διατροφικό σας πρόγραμμα.

1. Τα σταυριανθή λαχανικά

Στην κατηγορία αυτή ανήκουν λαχανικά όπως το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το λάχανο,τα ραπανάκια, η ρόκα και το κουνουπίδι.
Μελέτες και πειράματα έχουν δείξει ότι τα συγκεκριμένα λαχανικά περιέχουν χημικές ουσίες, οι οποίες εμποδίζουν την καταστροφή του DNA των κυττάρων και κατά τη συνέπεια την πρόκληση καρκίνου.

2. Φυλλώδες λαχανικά
Λαχανικά όπως το σπανάκι και το μαρούλι περιέχουν στα σκούρα φύλλα τους δύο ουσίες τη λουτεΐνη και τη ζεαξανθίνη, οι οποίες συμβάλλουν στη μείωση των κινδύνων εμφάνισης καρκίνου του μαστού.

3. Φασόλια και όσπρια
Εκτός ότι είναι πλούσια σε κάλιο, μαγνήσιο και βιταμίνη B, οι συγκεκριμένες διατροφικές ομάδες,σύμφωνα με μελέτες, είναι “ασπίδες” κατά του καρκίνου του μαστού.

4. Ντομάτες
Η έμπειρη διατροφολόγος Tara Whyand, εξηγεί πως τροφές σαν την ντομάτα, την παπάγια και το καρπούζι, περιέχουν μία ουσία, το λυκοπένιο, η οποία αποτρέπει την εμφάνιση καρκίνου του μαστού.

5. Ψάρια πλούσια σε ωμέγα 3
Ερευνητές από το Πανεπιστήμιου Zhejiang κατέληξαν πως οι γυναίκες που καταναλώνουν τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα λιπαρά ψάρια, έχουν μικρότερες πιθανότητες να εμφανίσουν καρκίνο του μαστού, από τις γυναίκες που τα αποφεύγουν.

6. Ελαιόλαδο
Μία γυναίκα που προσθέτει παρθένο ελαιόλαδο στην καθημερινή της διατροφή έχεις 64% περισσότερες πιθανότητες να μην εμφανίσει καρκίνο του μαστού, σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου της Νιρβάνα στην Πάμπολα. Επίσης το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και φυτοθρεπτικά συστατικά.

7. Σπόροι λιναριού
Ο λιναρόσπορος περιέχει λιγνάνες, δηλαδή χημικές ενώσεις μικρού μοριακού βάρους οι οποίες περιέχουν π-υδροξυ-φαινυλοπροπάνιο και “σαμποτάρουν” την εμφάνιση καρκίνου του μαστού μετά την εμμηνόπαυση.

8. Σόγια
Τα φαγητά με σόγια είναι πλούσια σε φυτοοιστρογόνα, ουσίες που εμποδίζουν την δημιουργία βλαβερών ιστών στο στήθος.

iefimerida.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.