ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ

Ο 16χρονος που κατάφερε να σπάσει όλα τα ρεκόρ στο Twitter ζητώντας κοτομπουκιές! (pics & vid)

Μεγάλη αδυναμία φαίνεται πως έχει στις κοτομπουκιές ο Κάρτερ Γουίλκερσον που κατάφερε να σπάσει ένα από τα πιο γνωστά ρεκόρ του διαδικτύου.

Τον προηγούμενο μήνα, ο Κάρτερ έγραψε ένα μήνυμα προς τα Wendy’s με σκοπό να φάει όσο το δυνατόν περισσότερες κοτουμπουκιές. Ο 16χρονος ρώτησε με ανάρτηση του την ιστοσελίδα της αλυσίδας , πόσα retweets χρειάζεται για να λαμβάνει δωρεάν κοτομπουκιές για 365 ημέρες. «18 εκατομμύρια» του απάντησαν τα Wendy’s. Και από εκείνη την ημέρα έγινε χαμός!

Ο Κάρτερ δηλώνει αποφασισμένος να φτάσει τα 18 εκατομμύρια retweets και παρόλο που μέχρι στιγμής απέχει πολύ από τον στόχο του, κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ για το μήνυμα με τις περισσότερες κοινοποιήσεις στο Twitter. Το συγκεκριμένο ρεκόρ κατείχε η μέχρι πρότινος η Έλεν Ντε Τζένερις και η εμβληματική πλέον selfie φωτογραφία που είχε τραβήξει στα Όσκαρ στις 2 Μαΐου 2014.

Η γνωστή παρουσιάστρια προσπάθησε με κάθε τρόπο να πολεμήσει την απειλητική αύξηση στα retweets της ανάρτησης του «Nugget Boy» όταν είδε πως είχαν αγγίξει τα 2 εκατομμύρια.

Στην προσπάθειά της κυκλοφόρησε διάφορα βίντεο με πρωταγωνιστές της περιβόητης selfie να καλούν τον κόσμο να βοηθήσει να μην χάσει το ρεκόρ της η Έλεν. Αυτή τη στιγμή, η φωτογραφία της έχει ανέβει στα 3,4 εκατομμύρια αλλά το μήνυμα του Κάρτερ υπερτερεί τουλάχιστον κατά 1,5 εκατομμύριο.

Πολλοί χαρακτήρισαν αυτόν τον διαδικτυακό ανταγωνισμό ως την «πιο επική μάχη του Twitter» και η Έλεν για να διατηρήσει το ρεκόρ της όχι μόνο έβαλε τον Μπράντλεϊ Κούπερ να στείλει ένα μήνυμα στους φαν, αλλά κάλεσε και τον ίδιο τον Nugget Boy στο σόου για να τον γνωρίσει από κοντά.

«Η σέλφι μου από τα Όσκαρ κατέχει το ρεκόρ με 3,3 εκατομμύρια retweets και αν νομίζεις πως σκοπεύω να το χάσω από ένα παιδί με κοτομπουκιές, είσαι πολύ γελασμένος», αστειεύτηκε η παρουσιάστρια, έχοντας απέναντί της τον Κάρτερ. Η Έλεν προσπάθησε μάλιστα και να τον δωροδοκήσει προκειμένου να μην σαμποτάρει το ρεκόρ της, προσφέροντάς του μια τηλεόραση 55 ιντσών και προμήθειες ενός χρόνου σε εσώρουχα, ώστε να τον πείσει. Το μόνο που της είπε ο Κάρτερ σαν απάντηση ήταν; «Ειλικρινά, απλώς θέλω κοτομπουκιές. Τις λατρεύω».

Επειδή όμως ήθελε να τον βοηθήσει να πετύχει τον στόχο του, ζήτησε από τους τηλεθεατές να κάνουν retweet στην ανάρτησή του αλλά και στην δική της ώστε να διατηρήσει το ρεκόρ της. Τελικά, μετά από μάχη σχεδόν ενός μήνα, ο Κάρτερ ξεπέρασε το νούμερο της Έλεν!

Kαι μπορεί οι περισσότεροι να γνωρίζουν τον Κάρτερ απλά ως ένα τύπο που… λατρεύει το κοτόπουλο, αυτό που δεν ξέρουν είναι πως ο ίδιος έχει εκμεταλλευτεί την φήμη που έχει κερδίσει μέσα από αυτό για να συγκεντρώσει χρήματα για διάφορους φιλανθρωπικούς σκοπούς. Επίσης, έφτιαξε μια ιστοσελίδα όπου πουλά t-shirt και δωρίζει όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις στο Dave Thomas Foundation for Adoption, έναν οργανισμό που στηρίζει τα παιδιά σε ανάδοχες οικογένειες και τιμή από 20 μέχρι 25 δολάρια για κάθε μπλουζάκι, το ποσό είναι αξιοσέβαστο.

Τα Wendy’s, από την πλευρά τους, δώρισαν επίσης 100.000 δολάρια στον συγκεκριμένο οργανισμό προς τιμής του Κάρτερ.

Ο Κάρτερ ζήτησε στους followers του να συνεισφέρουν και στο Pinocchio’s Mom on the Run, έναν οργανισμό που προσφέρει υπηρεσίες σε γυναίκες που έχουν διαγνωστεί με καρκίνο του μαστού και στις οικογένειές τους. Το συγκεκριμένο θέμα είναι ιδιαιτέρως ευαίσθητο για τον ίδιο, καθώς η μητέρα επέζησε από καρκίνο του μαστού σε τρίτο στάδιο. «Θέλω να ανταποδώσω. Είμαι πολύ τυχερός που γεννήθηκα σε μια τέτοια οικογένεια. Νιώθω επίσης ευλογημένος που μου δόθηκε η ευκαιρία να ακουστώ και να στηρίξω κάτι που πιστεύω», σχολιάζει ο ίδιος.

Για την ιστορία, τα Wendy’s αποφάσισαν να εκπληρώσουν την επιθυμία του και να του παρέχουν δωρεάν κοτομπουκιές για έναν χρόνο, παρόλο που δεν έφτασε τα 18 εκατομμύρια retweets. Ο λόγος ήταν το ρεκόρ Γκίνες αλλά και η αποφασιστικότητά του. «Κέρδισε τον σεβασμό μας και με το παραπάνω. Και τις κοτομπουκιές», είπε ο Κερτ Κέιν διευθυντής των Wendy’s.

ΠΗΓΗ

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.