ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ
infothec_by_tee_A4_72ppi

Νέα υπηρεσία του ΤΕΕ: Γραφείο Ενημέρωσης Μηχανικών για το ΕΣΠΑ 2014-2020,  HELP-DESK «Info-thec, by TEE»

 H δημιουργία ενός help-desk, δηλαδή ενός Γραφείο Ενημέρωσης Μηχανικών για το ΕΣΠΑ 2014-2020, με τίτλο «Info-thec, by TEE» που προσφέρουν από σήμερα το ΤΕΕ και η Attica Bank, ανακοινώθηκε από το Επιμελητήριο.

 Το ΤΕΕ αναλαμβάνει μια νέα, σημαντική και επίκαιρη πρωτοβουλία, στο πλαίσιο της συνεχούς και άμεσης υποστήριξης των μελών του, ώστε το Επιμελητήριο να παράσχει καθοδήγηση στα μέλη του που επιθυμούν να υποβάλλουν προτάσεις για λήψη χρηματοδότησης μέσω των δημοσιευμένων προσκλήσεων των δράσεων του ΕΣΠΑ 2014-2020:

  • Ενίσχυση της Αυτοαπασχόλησης Πτυχιούχων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Νεοφυής Επιχειρηματικότητα

 Για το σκοπό αυτό το ΤΕΕ θα λειτουργήσει καθόλη τη περίοδο μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων χρηματοδότησης, Γραφείο Εξυπηρέτησης Μηχανικών, το οποίο θα παρέχει στα ενδιαφερόμενα μέλη του ΤΕΕ, υπηρεσίες πληροφόρησης αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις συμμετοχής στις δράσεις και καθοδήγησης για την σύνταξη και υποβολή των επιχειρηματικών τους σχεδίων.

 Η υποστήριξη θα παρέχεται μέσω ηλεκτρονικής και τηλεφωνικής επικοινωνίας. Αναλυτικότερα, οι υπηρεσίες προς τα ενδιαφερόμενα μέλη θα περιλαμβάνουν:

  • Ενημέρωση σχετικά με την επιλεξιμότητα για συμμετοχή στις δράσεις
  • Παροχή διευκρινήσεων επί των όρων των προσκλήσεων (επιλεξιμότητα δαπανών, κριτήρια αξιολόγησης, κλπ)
  • Καθοδήγηση των μελώνπροκειμένου να συντάξουν με ακρίβεια, πληρότητα και σε συμφωνία με τα προβλεπόμενα από τις προσκλήσεις των δράσεων, την αίτηση χρηματοδότησης

 Με το νέο αυτό Help Desk που υλοποιείται από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας με τη χορηγία και την υποστήριξη της Attica Bank, οι μηχανικοί μέλη του ΤΕΕ μπορούν να επικοινωνούν:

  • Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected]
  • Τηλεφωνικά: 2103315861 – 2

(καθημερινά, τις εργάσιμες ημέρες, από 10:00 ως 17:00)

 Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του ΤΕΕ Γιώργο Στασινό, το Επιμελητήριο θέλει να συνεχίσει να προσφέρει νέες υπηρεσίες στα μέλη του. Μέσω του helpdesk  θα παρέχει στους Μηχανικούς όλη την απαραίτητη πληροφόρηση  αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις συμμετοχής στις δράσεις, καθώς και καθοδήγηση για τη σύνταξη και υποβολή των επιχειρηματικών τους σχεδίων. Σκοπεύει επίσης να επεκτείνει αυτή τη δράση και σε μελλοντικά προγράμματα του ΕΣΠΑ που θα αφορούν στους μηχανικούς μέλη του ΤΕΕ.

infothec_by_tee_A4_72ppi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.