ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ
Κάψτε όλο το λίπος κάνοντας αυτές τις 5 ασκήσεις για 30''!

Κάψτε όλο το λίπος κάνοντας αυτές τις 5 ασκήσεις για 30”!

Στο σπίτι ή στο γυμναστήριο, ακολουθήστε πιστά αυτή την κυκλική προπόνηση αν θέλετε να γυμνάσετε όλο το σώμα σας και να κάψετε το ανεπιθύμητο λίπος.

Αυτή η προπόνηση για όλο το σώμα έχει ως στόχο να σας βοηθήσει να κάψετε θερμίδες και να ενεργοποιήσετε ολόκληρο το σώμασας.

Πρόκειται για μια κυκλική προπόνηση που μπορεί να γίνει είτε στο σπίτι είτε στο γυμναστήριο.

Κάθε άσκηση πρέπει να γίνεται για 30 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια να ακολουθεί ξεκούραση για 30 δευτερόλεπτα πριν από τη μετάβαση στην επόμενη άσκηση.

Μόλις ολοκληρώσετε κάθε άσκηση επί πέντε φορές, μείνετε σε βαθύ κάθισμα (squat) μέχρι να μην αντέχετε άλλο!

1- Καθίσματα squat με άλματα για 30”

2 – Push up με άλμα και τρέξιμο με ψηλά γόνατα για 30”

3 – Push-up με περιστροφή κορμού και στήριξη στο ένα χέρι για 30”

4 – Στήριξη εναλάξ με αντίθετο χέρι και πόδι για 30” (Supermans)

5 – Κάντε squat (καθίσματα) και μείνετε σταθερά στην παρακάτω θέση μέχρι να λιποθυμήσετε (που λέει ο λόγος).

Προσπαθήστε να επαναλάβετε αυτή την προπόνηση 2 με 3 φορές την εβδομάδα και τα αποτελέσματα θα σας καταπλήξουν!

thetoc.gr/

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.