ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ
%ce%b7-%cf%83%ce%bf%ce%ba%ce%bf%ce%bb%ce%ac%cf%84%ce%b1-toblerone-%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%ac%ce%b6%ce%b5%ce%b9-%cf%83%cf%87%ce%ae%ce%bc%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bf%ce%b9-%ce%b8%ce%b1%cf%85%ce%bc

Η σοκολάτα Toblerone αλλάζει σχήμα και οι θαυμαστές της αγανακτούν

Η εταιρεία εξήγησε πως το δίλημμα ήταν αλλαγή σχήματος ή αύξηση της τιμής καθώς αυξήθηκε το κόστος των συστατικών

Μια άσχημη έκπληξη επιφύλαξε στους θαυμαστές της η Toblerone, η αγαπημένη σοκολάτα εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε πως αλλάζει το κλασσικό τριγωνικό της σχήμα, που την έκανε διάσημη.

Η εταιρεία παραγωγής της σοκολάτας «Mondelez International» ανακοίνωσε πως αυξάνει το κενό ανάμεσα στις σοκολατένιες τριγωνικές κορυφές της σοκολάτας, με σκοπό να μειωθεί το βάρος των προϊόντων των 400 γραμμαρίων και των 170 γραμμαρίων σε 360 και 150 γραμμάρια αντίστοιχα, καθώς αυξήθηκε το κόστος των συστατικών. Όπως, μάλιστα εξήγησε η εταιρεία στο δίλημμα να αλλάξουν τη μορφή της σοκολάτας ή να αυξήσουν την τιμή της, επελέγη η πρώτη λύση ώστε να μην επιβαρυνθούν οι καταναλωτές.

Παρ’ όλα αυτά, οι πιστοί θαυμαστές της σοκολάτας δεν φάνηκε να πήραν καλά την είδηση, καθώς πολλοί από αυτούς έσπευσαν να εκφράσουν τη δυσαρέσκεια τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ιδαίτερα στο Facebook. Όπως τονίζουν τα περισσότερα σχόλια, η νέα μορφή της Toblerone αφενός χάνεται η αίσθηση της εξολοκλήρου τριγωνικής σοκολάτας που την οδήγησε στην κορυφή και αφετέρου η σοκολάτα γίνεται πλέον πολύ μικρότερη.

Κάποιος από αυτούς σχολίασε: «Δείχνει απαίσια. Θα έπρεπε να διατηρήσετε το τριγωνικό σχήμα και να μειώσετε απλώς το μήκος», ενώ κάποιος άλλος αγανακτισμένος θαυμαστής έγραψε: «Αγοράζεις μια σοκολάτα και μέσα φαίνεται σαν να έχει τη μισή σοκολάτα». Κάποιοι μάλιστα δεν δίστασαν να συνδυάσουν την αλλαγή της σοκολάτας με το Brexit ή να συγκρίνουν την οργή τους για την ενδεχόμενη νίκη του Τραμπ στις αμερικανικές εκλογές με την αγανάκτιση τους για την αλλαγή της αγαπημένης τους Toblerone.

Άλλοι θαυμαστές της σοκολάτας ωστόσο, τόνισαν πως ήταν μια ειλικρινής κίνηση της εταιρείας, η οποία εξήγησε την κατάσταση στο κοινό, σε αντίθεση με άλλες εταιρείες που κάνουν αλλαγές, χωρίς καν να ενημερώσουν τους καταναλωτές.

ΠΗΓΗ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.