ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ
Η πρωταπριλιάτικη πλάκα της Google που δεν είχε καλή κατάληξη

Η πρωταπριλιάτικη πλάκα της Google που δεν είχε καλή κατάληξη

Είναι από τις φορές που οι κολοσσοί της τεχνολογίας αποφασίζουν να κάνουν πρωταπριλιάτικη φάρσα, αλλά τα αποτελέσματα δεν είναι τα αναμενόμενα και οι χρήστες δεν αντιδρούν με χιούμορ.

Πρόκειται για την επιλογή «Mic Drop» που προστέθηκε στο Gmail λόγω της ημέρας, αλλά πολλοί χρήστες δεν κατάλαβαν τι ακριβώς σήμαινε και έστειλαν επαγγελματικά ή άλλα σοβαρά mail με έναν… χιουμοριστικό τρόπο.

Δίπλα από το κουμπί της αποστολής είχε τοποθετηθεί ένα επιπλέον κουμπί -επίσης για αποστολή του mail- το οποίο όμως μαζί με το μήνυμα έστελνε και ένα gif με ένα Minion το οποίο πέταγε το μικρόφωνο υπονοώντας ότι ο αποστολέας σταματάει τη συζήτηση και δεν θέλει απάντηση. Πολλοί λοιπόν χρήστες δεν παρατήρησαν ότι θα έστελναν κι αυτό το gif μαζί με το μήνυμά τους. Το αποτέλεσμα ήταν να στέλνουν σε πρόσωπα που δεν έπρεπε αυτήν την εικόνα, προκαλώντας εκατοντάδες παρεξηγήσεις.

Πολλοί χρήστες, μόλις το συνειδητοποίησαν, παραπονέθηκαν έντονα μέσω κοινωνικών δικτύων λέγοντας ότι ήθελαν να στείλουν απλώς ένα mail κι όχι κάτι χιουμοριστικό στον παραλήπτη. Ένας χρήστης ανέφερε ότι μπερδεύτηκε και έστειλε το βιογραφικό του σε μια σοβαρή εταιρεία μαζί με το gif. «Έκανα κλικ στο λάθος κουμπί και έστειλα το “Mic Drop”. Εντάξει, υποθέτω ότι δεν θα πάρω αυτή τη δουλειά. Οι λέξεις δεν μπορούν να περιγράψουν πόσο θυμωμένος είμαι τώρα. Ένα κλικ, ένα κλικ κι έχασα τη δουλειά. Δεν είναι αστείο, Google. Θα κλάψω τώρα», έγραψε, ενώ ένας άλλος ανέφερε ότι έχασε τη δουλειά του εξαιτίας αυτής της φάρσας, καθώς ο παραλήπτης δεν το αντιμετώπισε με χιούμορ.

«Είναι χαζό και δεν έχει καμιά δουλειά σε ένα mail. Έπρεπε να είναι προφανές. Χρησιμοποιώ το mail μου (όπως και οι περισσότεροι άνθρωποι) για επαγγελματικούς λόγους από την ώρα που ξημερώνει μέχρι το βράδυ», έγραψε ένας ακόμη εξοργισμένος χρήστης.

Τελικά, νωρίς το πρωί της Παρασκευής, η Google απέσυρε το κουμπί και ζήτησε συγγνώμη για την αναστάτωση λέγοντας ότι περίμενε να το αντιμετωπίσουν με χιούμορ οι χρήστες. Η εταιρεία ενημέρωσε ότι αν κάποιος βλέπει ακόμη την εν λόγω επιλογή πρέπει να κάνει ανανέωση στη σελίδα του και αυτή δεν θα ξαναεμφανιστεί.

Δείτε τον τρόπο λειτουργίας της ατυχούς πρωταπριλιάτικης πλάκας του Gmail…

google

 
 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.