ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ
Ερευνα Βαμμένη ή φυσική στο γραφείο; Το στιλ που δίνει μπόνους

Ερευνα: Βαμμένη ή φυσική στο γραφείο; Το στιλ που δίνει μπόνους

Περιποιημένη από την κορυφή μέχρι τα νύχια ή απλά και φυσική στο γραφείο; Ενδιαφέρουσες είναι οι έρευνες που συνδέουν την επαγγελματική ανέλιξη, την εξωτερική εμφάνιση και την… ανδρική γνώμη.

Αρχικά, μία νέα έρευνα έδειξε πως όσες γυναίκες περνούν περισσότερες ώρες στο μπάνιο τους για να φτιαχτούν, έχουν καλύτερη επαγγελματική σταδιοδρομία απ΄ όσες πάνε όπως ξύπνησαν.

Συγκεκριμένα, οι γυναίκες (μεταξύ 24-32 χρονών) που ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε καλλυντικά και ρούχα, «φλερτάρουν» περισσότερο με μία προαγωγή, χωρίς να καταβάλουν ιδιαίτερη προσπάθεια.

Η έρευνα με όνομα «Το φύλο και τα χαρακτηριστικά της ελκυστικότητας» συμπέρανε πως οι κοκέτες παίρνουν μισθό 20% παραπάνω από τις «αόρατες» συναδέλφους τους. 

Εκτός αυτού, τα πλεονεκτήματα δεν έχουν τέλος για τις περιποιημένες εργαζόμενες, καθώς μόνο και μόνο από την εμφάνισή τους μπορούν να προσληφθούν ευκολότερα και να χαίρουν «ειδικής» μεταχείρισης από τους προϊσταμένους τους.

Σύμφωνα με τους συγγραφείς Jacyln Wong και Andrew Penner οι γυναίκες δεν φθάνει να δουλεύουν σκληρά μόνο στην δουλειά τους, αλλά και… μπροστά στον καθρέφτη τους.

«Τα bonus στην δουλειά δεν δίνονται στις γυναίκες που έχουν ένα ωραίο σώμα και πρόσωπο, αλλά σε όσες ξέρουν να το υποστηρίζουν με το στιλ και το μακιγιάζ τους. Το να είσαι ελκυστική δεν είναι κάτι που το έχεις. Είναι κάτι που το φτιάχνεις», σχολίασε ο Andrew Penner.

Ωστόσο, η γνώμη των ανδρών είναι πάντα αυτή που περιπλέκει τα πράγματα. Έτσι όσο και αν καλλωπιζόμαστε  εμείς, οι άντρες επιμένουν πως προτιμούν την φυσική, ανεπιτήδευτη ομορφιά.

Οσον αφορά στους άνδρες πρέπει να αποδείξουν πρωτίστως με την σκληρή δουλειά πως αξίζουν κάτι παραπάνω, παρά με την εμφάνισή τους. Το περιποιημένο ντύσιμο έρχεται σε δεύτερη μοίρα, αλλά παίζει ακόμη τον ρόλο του.

Η μελέτη θα δημοσιευθεί στο τεύχος Ιουνίου με την  έρευνα να μιλάει για την κοινωνική διαστρωμάτωση και την κινητικότητα.

ΠΗΓΗ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.