ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ
%ce%b4%ce%b5%ce%af%cf%84%ce%b5-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%bb%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%cf%8c%ce%bb%ce%b5%cf%82-%cf%84%ce%b9%cf%82-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%8b%cf%80%ce%bf%ce%b8%ce%ad%cf%83%ce%b5%ce%b9

Δείτε αναλυτικά όλες τις προϋποθέσεις για να κλείσετε το μπλοκάκι

Εξαιτίας της ριζικής ανατροπής του καθεστώτος ασφάλισης των εργαζομένων, αναμένεται τσουνάμι επιβαρύνσεων σε χιλιάδες εργαζόμενους που διαθέτουν δελτίο παροχής υπηρεσιών από 1/1/2017. Δείτε αναλυτικά τις προϋποθέσεις για να κλείσετε το μπλοκάκια

Αυτοί που θα επιβαρυνθούν περισσότερο, είναι οι εργαζόμενοι που κόβουν μπλοκάκι σε περισσότερους από 2 εργοδότες, αφού για εκείνους οι κρατήσεις υπερδιπλασιάζονται και πάνε στο 26,95%.

Ως αποτέλεσμα, πολλοί είναι αυτοί, που σπεύδουν να κλείσουν τα μπλοκάκια τους, προκειμένου να αποφύγουν αυτές τις επιβαρύνσεις.

Όπως προβλέπει η απόφαση του ΓΓΔΕ Γιώργου Πιτσιλή, οι φορολογούμενοι μπορούν να υποβάλουν στην Δ.Ο.Υ. της έδρας της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας δήλωση διακοπής εργασιών, εντός 30 ημερών από την ημερομηνία του πραγματικού χρόνου παύσης των εργασιών τους.

Η διαδικασία διακοπής της δραστηριότητας μπορεί να τελειώσει αυθημερόν, εάν ο φορολογούμενος είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του (αποδείξεις, ΕΝΦΙΑ, ΦΠΑ) και έχει σωστά ενημερωμένο βιβλίο εσόδων-εξόδων.

Ο ενδιαφερόμενος, αφού προσέλθει στην υπηρεσία μητρώου της Δ.Ο.Υ. με την αστυνομική του ταυτότητα, θα πρέπει να κάνει τα εξής βήματα:

1. Να συμπληρώσει το έντυπο Μ4 που αφορά τη διακοπή της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Αυτή χρειάζεται τα προσωπικά στοιχεία και την αιτία της διακοπής, όπου μπορεί να σημειώσει απλά «παύση εργασιών».

2. Αφού ελεγχθούν τα στοιχεία στο τμήμα μητρώου, στον φορολογούμενο δίνεται ένα έντυπο με το οποίο θα πρέπει να περάσει από τα τμήματα της Εφορίας (ορίζονται στο έντυπο που δίνει το Μητρώο) και να μαζέψει τις απαραίτητες υπογραφές ,με τελευταίο το τμήμα του πρώην ΚΦΑΣ ή ΚΒΣ όπου αν έχει -έστω και πλήρως χρησιμοποιημένα θεωρημένα (τρυπημένα) μπλοκ ή τιμολόγια κλπ- θα πρέπει να συμπληρώσει το Έντυπο Β1.που αφορά εγγραφή και διαγραφή στοιχείων του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων .

3. Στα τμήματα της Δ.Ο.Υ που θα πάει είναι πιθανόν να περιλαμβάνεται και το Τμήμα Ελέγχου της Δ.Ο.Υ, όπου μπορεί να ζητηθεί να συμπληρώσει μια υπεύθυνη δήλωση του με τα παρακάτω δεδομένα : «ότι κατά την ημέρα αυτή η επιχείρηση δεν διαθέτει πάγια στοιχεία και η επιχείρηση επίσης ΔΕΝ διαθέτει επαγγελματικό αυτοκίνητο» όπως επίσης και τα στοιχεία της επαγγελματικής σας έδρας

4. Τέλος, επιστρέφει και πάλι στο τμήμα Μητρώου, όπου γίνεται η διακοπή των εργασιών και λαμβάνει τη σχετική Βεβαίωση Διακοπής.

Σε περίπτωση εκπρόθεσμης υποβολής της δήλωσης θα επιβάλλεται πρόστιμο 100 ευρώ και η διαδικασία διακοπής εργασιών θα προχωρά, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην απόφαση.

ΠΗΓΗ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.