ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ
Βρετανία Έντονη κριτική στην EasyJet για τον θάνατο 94χρονης εν πτήσει

Βρετανία: Έντονη κριτική στην EasyJet για τον θάνατο 94χρονης εν πτήσει

Κατηγορούν την εταιρία ότι δέχθηκε την επιβίβαση μιας 94χρονης Βρετανής η οποία ήταν εμφανώς σε αδυναμία να ταξιδέψει 

Το περιστατικό του θανάτου μιας ηλικιωμένης γυναίκας (το όνομα της οποίας δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί από τις αρχές) σε πτήση της EasyJet απασχολεί την αγγλική κοινή γνώμη αλλά και όλες τις αεροπορικές εταιρίες της Ευρώπης, καθώς εγείρει πολλά ζητήματα. 

Η ιστορία ξεκίνησε με την επιβίβαση της 94χρονης στο αεροδρόμιο της Μουρθία στην Ισπανία με προορισμό το Γκάτγουϊκ στο Λονδίνο. Σύμφωνα με μαρτυρίες άλλων επιβατών, η κυρία η οποία βρισκόταν πάνω σε αναπηρικό καροτσάκι, ήταν εμφανώς σε πολύ άσχημη κατάσταση πριν επιβιβαστεί, με μερικούς να κάνουν λόγο ότι σχεδόν είχε χάσει τις αισθήσεις της.

Παρ’ όλα αυτά, οι υπεύθυνοι εδάφους της εταιρίας δεν ειδοποίησαν τους γιατρούς ούτε συνέστησαν στην κυρία να μείνει εκτός πτήσης. Και όντας πλέον γύρω στην μισή ώρα στον αέρα, η ηλικιωμένη άφησε την τελευταία της πνοή, ενώ το αεροπλάνο βρισκόταν πάνω από τον γαλλικό εναέριο χώρο.

Η πτήση έκανε αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο της Τουλούζης, όπου οι γιατροί που έφθασαν, παρά τα 45 λεπτά των προσπαθειών τους να την επαναφέρουν, τελικά απλά διαπίστωσαν τον θάνατό της. 

Μία από τις επιβάτιδες της πτήσεις, η Κλερ Τέλαμ, είναι αυτή που μίλησε στα Βρετανικά ΜΜΕ λέγοντας ότι ήταν προφανές ότι η κυρία είχε πρόβλημα υγείας, καθώς ακόμα και όταν της μιλούσαν οι υπάλληλοι της EasyJet αυτή δεν ανταποκρινόταν στις ερωτήσεις τους. Παρ’ όλα αυτά την έβαλαν στο αεροπλάνο, με ότι δυσάρεστο επακολούθησε.

Η ίδια λέει ότι στα 24 μόλις λεπτά που διήρκεσε η πτήση η 94χρονη έμοιαζε να έχει χάσει εντελώς την επαφή της με το περιβάλλον, ενώ κάθε προσπάθεια που έγινε από άλλον επιβάτη για ανάνηψη δεν οδήγησε σε κάποιο αποτέλεσμα.

Το περιστατικό εγείρει πολλά ερωτήματα σχετικά με την μεταφορά και τις μετακινήσεις ανθρώπων που πάσχουν από κάποια αρώστια ή έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας. Θέματα απλά, όπως για παράδειγμα η ενημέρωση του προσωπικού εδάφους για το πρόβλημα αλλά και τα φάρμακα που χρησιμοποιεί ο επιβάτης, όσο και άλλα λίγο πιο σύνθετα όπως για παράδειγμα ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση η κυρία θα μπορούσε να είχε καλύτερη τύχη αν καθόταν σε μία θέση λίγο πιο διακεκριμένη, και όχι πίσω και στο παράθυρο (όπου ακουμπούσε, ξεγελώντας όλους ότι απλά κοιμάται).

Η EasyJet δεν σχολίασε το γεγονός ούτε έδωσε στην δημοσιότητα τα στοιχεία της συγκεκριμένης επιβάτιδας. Υποστήριξε ότι το προσωπικό της έκανε ότι ήταν δυνατόν να σώσει την ζωή της, μαζί με με την νοσοκόμα που βρισκόταν στο αεροπλάνο ως επιβάτης.

Η εταιρία πάντως προχωρά σε διερεύνηση του περιστατικού, σημειώνοντας ότι από τέτοιες υποθέσεις μπορούν να βγουν σημαντικά μαθήματα, ενώ μπορούν να υπάρξουν βελτιώσεις σε όλες τις διαδικασίες που ακολουθούνται στην εκπαίδευσης του προσωπικού.

protothema.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.