ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ
5 + 1 τρόφιμα για να ανανεώσετε τη διατροφή σας την άνοιξη [εικόνες]

5 + 1 τρόφιμα για να ανανεώσετε τη διατροφή σας την άνοιξη [εικόνες]

Η άνοιξη έχει μπει για τα καλά. Μαζί με την χρονική αύξηση της μέρας και το θερμότερο κλίμα , έρχονται και νέα φρέσκα προϊόντα, ιδανικά για διατροφή και αποτοξίνωση.

Είναι σημαντικό η καθημερινή μας διατροφή να περιέχει τρόφιμα εποχής, με τα φρούτα και τα λαχανικά να κατέχουν το μεγαλύτερο μέρος στο πρόγραμμα μας.

Φράουλες

Μπορεί να είναι διαθέσιμες καθ όλη τη διάρκεια του έτους σε ορισμένα σημεία του πλανήτη, αλλά το πικ τους είναι μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου.

Ένα φλιτζάνι από αυτά τα ζουμερά, κόκκινα φρούτα περιέχει 3,5γρ. από φυτικές ίνες και αγγίζει το 100% των καθημερινών αναγκών σε βιταμίνη C. Παράλληλα, έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, ενώ συμβάλλουν στην πρόσληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων και στην πρόσληψη ορισμένων τύπου καρκίνου, όπως του μαστού και του παχέος εντέρου.

Σπαράγγια

Θεωρείται ως η «τροφή των βασιλιάδων» από τον Λουδοβίκο των 14ο και αδιαμφισβήτητα έχει «βασιλικό» θρεπτικό προφίλ. Χαμηλό σε λιπαρά και πλούσιο σε φυτικές ίνες, τα σπαράγγια περιέχουν, επιπλέον, σίδηρο, βιταμίνη B και C. Η καλύτερη περίοδος για να τα καταναλώσετε είναι μεταξύ Μαρτίου και Ιουνίου.

Κεράσια

Γεμάτα φυτικές ίνες και ποτάσιο, μόλις μια κούπα από κεράσια περιέχουν 100 θερμίδες. Είναι πλούσια σε φυτοστερόλες, οι οποίες διαθέτουν αντισηπτικές ιδιότητες, ενώ βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης. Επιπλέον, έχουν υψηλή αντιοξειδωτική δράση, καθώς περιέχουν ανθοκυακίνες, οι οποίες συμβάλλουν στην πρόληψη καρκίνου και σακχαρώδη διαβήτη.

Αγκινάρες

Η καλύτερη εποχή για να απολαύσει κανείς τις αγκινάρες είναι από τον Μάρτιο μέχρι το Μάιο. Πηγή σιδήρου, ποτασίου, μαγνησίου, φιλικού οξέος και βιταμίνης C, χρησιμοποιούνται ως συμπλήρωμα σε ορισμένες φλεγμονώδης παθήσεις.

Ραπανάκια

Αν χρειάζεστε ένα τρόφιμο που να συνδυάζει γεύση και λίγες θερμίδες, απολαύστε άφοβα το ραπανάκι. Ένα φλιτζάνι φέτες κόκκινα ραπανάκια προσφέρουν το 30% των ημερήσιων αναγκών σε βιταμίνη C με λιγότερο από 25 θερμίδες. Για να επιλέξετε το καλύτερο του είδους, προτιμήστε ραπανάκια που έχουν βαθύ χρώμα και γερές ρίζες.

Βερύκοκα

Για να ενισχύσετε τον οργανισμό σας με Β-καροτίνη, κάλιο, βιταμίνη C και φυτικές ίνες, προσθέστε στη διατροφή σας βερίκοκα. Το πικ τους είναι από το Μάιο μέχρι τον Αύγουστο. Καταπραΰνει- μεταξύ άλλων- συμπτώματα πονοκεφάλου, εντερικής πάθησης, αϋπνίας, φαρυγγίτιδας και ήπια κατάθλιψης.

 iefimerida.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.