ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ
21χρονη πήρε χάπια αδυνατίσματος που αγόρασε από το ίντερνετ και πέθανε

21χρονη πήρε χάπια αδυνατίσματος και πέθανε

«Η κόρη μου καιγόταν από μέσα, ο μεταβολισμός της εξερράγη σαν ΤΝΤ».

Προειδοποίηση εξέδωσε η αστυνομία στη Βρετανία μετά τον θάνατο 21χρονης που είχε πάρει χάπια αδυνατίσματος τα οποία είχε αγοράσει από το ίντερνετ.

Η άτυχη Eloise Aimee Parry εξέπνευσε στο νοσοκομείο αφότου πήρε τα χάπια, τα οποία πιστεύεται πως περιείχαν το τοξικό βιομηχανικό χημικό DNP, σύμφωνα με τον Guardian.

Η μητέρα της Fiona Parry περιέγραψε πώς η κόρη της «κάηκε από μέσα» καθώς ο μεταβολισμός της «εξερράγη σαν ΤΝΤ» μετά τη λήψη των χαπιών. Όπως είπε, η Eloise άρχισε να μην νιώθει καλά το μεσημέρι της 12ης Απριλίου και πήγε μόνη της στο νοσοκομείο όπου είπε στους γιατρούς τι είχε πάρει. Δεν υπήρξε πανικός, όπως τόνισε, καθώς η 21χρονη είχε απόλυτη διαύγεια κι έμοιαζε να είναι καλά.

Όλα άλλαξαν όταν υποβλήθηκε σε τοξικολογική εξέταση που αποκάλυψε πόσο επιβαρυμένη ήταν η κατάστασή της.
«Η ουσία ήταν μέσα στον οργανισμό της, δεν υπήρχε αντίδοτο, δύο χάπια ήταν θανάσιμη δόση κι εκείνη είχε πάρει οκτώ!», δήλωσε η Fiona. «Καθώς η κατάστασή της επιδεινωνόταν, όλοι έκαναν ό,τι μπορούσαν για να τη σταθεροποιήσουν, συνέχισε, «αλλά όταν η ουσία άρχισε να δρα και επιτάχυνε τον μεταβολισμό της, επιχείρησαν να το σταματήσουν. Ήταν όμως μια άνιση μάχη. Κυριολεκτικά καιγόταν από μέσα. Σταμάτησε να αναπνέει και την έβαλαν σε μηχάνημα υποστήριξης της αναπνοής και συνέχισαν να προσπαθούν να τη σώσουν. Όταν η καρδιά της σταμάτησε, δεν μπορούσε να γίνει ανάνηψη. Είχε καταρρεύσει. Είχε πάρει τόσο DNP που οι συνέπειες ήταν αναπόφευκτες. Δεν υπήρχε καμία πιθανότητα να σωθεί, κάηκε και κατέρρευσε…».

Σε εξέλιξη βρίσκεται έρευνα της αστυνομίας για τον θάνατο του νεαρού κοριτσιού ενώ έχει εκδοθεί προειδοποίηση για τους κινδύνους που κρύβει η αγορά χαπιών αδυνατίσματος στο διαδίκτυο.

«Μας απασχολεί η προέλευση και πώληση αυτών των χαπιών και προσπαθούμε να εντοπίσουμε από πού και πώς αγοράστηκαν», δήλωσε εκπρόσωπος των Αρχών, «η αιτία θανάτου της Eloise μένει να επιβεβαιωθεί αλλά απευθύνουμε έκκληση στο κοινό να είναι πολύ προσεκτικό όταν αγοράζει φάρμακα ή συμπληρώματα από το διαδίκτυο. Ουσίες από άγνωστες ιστοσελίδες μπορεί να βάλουν την υγεία μας σε κίνδυνο, μπορεί να είναι πολύ επιβλαβείς, ληγμένες ή ψεύτικες».

Η ουσία DNP έχει διαφημιστεί ως «θαυμάσια βοήθεια αδυνατίσματος», καθώς μπορεί να επιταχύνει τον μεταβολισμό όποιου τη λάβει, αλλά σε «επικίνδυνο επίπεδο», που μπορεί να προκαλέσει ταχύπνοια, ταχυκαρδία και πυρετό, σύμφωνα με το βρετανικό ΕΣΥ.

Η Υπηρεσία Ασφάλειας Τροφίμων έχει εκδώσει προειδοποίηση να μην λαμβάνεται DNP σε οποιαδήποτε μορφή καθώς μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνη για την ανθρώπινη υγεία.

newsbeast.gr/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.